Heb je je pakket niet ontvangen en is deze volgens de tracking gegevens wel geleverd, wacht dan 24 uur. Vaak komt het pakket alsnog boven water. Indien dit niet het geval is neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 7 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag, zodat we dit kunnen onderzoeken en kunnen kijken naar een oplossing.
Bezorger gemist?
De UPS bezorger probeert het de volgende werkdag nog een keer, bezorgd het bij je buren of brengt het pakket dezelfde dag nog naar een UPS Access Point waar deze 7 dagen blijft liggen. Dit allemaal is via de track en trace te zien.
De DHL bezorger probeert het eerst bij de buren. Indien dat niet lukt, leveren ze het de volgende dag af bij een DHL service punt, hier blijft je pakket 7 dagen liggen. Heb je andere voorkeuren? Geef deze dan aan via de app"Mijn DHL".
Via het trackingnummer dat je van ons ontvangt per e-mail of WhatsApp kun je altijd zien waar je bestelling is.