De reviews op onze website tonen ervaringen van klanten over onze dienstverlening (zoals levering of klantenservice) of over het product dat ze hebben aangeschaft.

Alleen gebruikers van ons platform of klanten van onze webshop ontvangen na een bestelling de vraag of zij een review willen achterlaten over het product dat ze hebben aangeschaft of onze dienstverlening. Zij ontvangen deze vraag per e-mail op het e-mailadres waar de bestelling mee is geplaatst.

Er bestaat geen mogelijkheid voor niet-klanten om een review achter te laten over ons of onze producten. Bij het achterlaten van een review via de website vragen we om een ordernummer. Dit ordernummer is uniek en kunnen we koppelen aan een bestelling. Op deze manier garanderen wij dat reviews van echte klanten afkomstig zijn.

Als wij een derde partij inhuren om reviews voor ons te verzamelen en/of te publiceren, controleren wij of deze partij systemen heeft om nepreviews te herkennen en te verwijderen.

Negatieve en positieve reviews worden zoveel mogelijk gelijk behandeld. Als wij negatieve feedback ontvangen van een klant, nemen wij eerst contact op met diegene. Zo zorgen we ervoor dat eventuele problemen op de juiste manier worden opgepakt en opgelost. Hierna kunnen we de klant verzoeken om zijn review aan te passen of aan te vullen. Uiteraard hoeft de klant dit niet te doen.

Heb je het antwoord gevonden?