Wij kunnen alleen het volledige aankoopbedrag vergoeden als je je houdt aan de volgende spelregels:

  • De producten moeten ongedragen zijn met, indien redelijkerwijs mogelijk, de originele tags en labels er nog aan. Passen mag natuurlijk!

  • Schoenen moeten geretourneerd worden, indien redelijkerwijs mogelijk, met de bijgeleverde en onbeschadigde schoenendoos en verzonden in de originele Winkelstraat.nl doos.

  • De items dienen te zijn verpakt in de onbeschadigde en originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

  • Wij vragen je om ook de kassabon (indien ontvangen) mee te sturen.

  • Let op! Retourneer je item zorgvuldig. Indien de retourzending beschadigd of verder is gebruikt dan nodig om het item te beoordelen kunnen wij een waardevermindering bij jou in rekening brengen.

  • Het retourneren van mondkapje(s) waarvan de verzegeling na levering is verbroken is helaas niet mogelijk in verband met de hygiëne.

  • Meld je retour aan binnen 14 dagen na ontvangst en stuur je retour na het aanmelden terug binnen 14 dagen.

  • Je mag de koopovereenkomst ook op een andere manier ontbinden via onze klantenservice of via het modelformulier voor herroeping. De adresgegevens voor het retourzenden van jouw items vind je altijd in de doos. Mocht je deze kwijt zijn? Dan kan je deze bij ons opvragen.

  • Voor afgeprijsde SALE, OUTLET of BLACK FRIDAY items vragen we een kleine bijdrage in de retourkosten van €3,50 per item. Ruilen is altijd gratis!

Indien het retour aan de spelregels voldoet betalen wij het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wij op de hoogste zijn gesteld van jouw beslissing om van de aankoop af te zien, terug. Wij mogen wel wachten met de terugbetaling tot de goederen terug zijn gekomen of tot er is aangetoond dat de goederen teruggestuurd zijn.

De terugbetaling zal via hetzelfde betaalmiddel als de betaling gedaan worden tenzij er nadrukkelijk en met toestemming iets anders is afgesproken, dit zal altijd kosteloos zijn. In het geval van Klarna komt de factuur voor dit item te vervallen. Mocht de Klarna factuur al betaald zijn, dan storten zij het bedrag aan je terug.

Gevolgen van waardevermindering bij teruggave

Bij waardevermindering van het geretourneerde item kan door ons worden besloten een deel van, of het gehele bedrag niet te crediteren (terug te storten). Waardevermindering van een item treedt op wanneer bij het retourneren van het item blijkt dat het beschadigd is, de originele merk- of prijslabels - indien redelijkerwijs mogelijk - niet meer aan het item zitten of duidelijk is dat het item gedragen of gewassen is.

Heb je het antwoord gevonden?