Naar de hoofdinhoud

Mijn bestelling is geplaatst. Wat nu?

Ontvang een bevestiging per e-mail en bekijk de status van de bestelling

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Als je bestelling goed is doorgekomen, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Je bestelling wordt doorgegeven aan de boutique en zij maken jouw bestelling klaar voor verzending. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een bevestiging per Whatsapp.

Status van de bestelling

Wij houden je per e-mail en Whatsapp op de hoogte van de status van je bestelling. Ook in je persoonlijke account kun je altijd de status van je bestelling nakijken en je pakketje volgen.

Wijzigen van de bestelling
Het is niet mogelijk om de maat of kleur van een geplaatste bestelling te wijzigen. Als je een andere maat wilt ontvangen, kunnen we proberen je bestelling te annuleren, zodat je daarna zelf de juiste maat kunt bestellen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Geen mail ontvangen
Heb je geen mail ontvangen? Geen paniek! Wacht nog een paar minuten, het kan tot een half uur duren voordat de bevestiging doorkomt. Kijk ook even in je spam, de mail kan daar ook in belanden. Als de mail daar niet staat neem dan contact op met de klantenservice.

Was dit een antwoord op uw vraag?