Onze spelregels

Wij vergoeden altijd het volledige aankoopbedrag als je je houdt aan onze spelregels

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wij kunnen alleen het volledige aankoopbedrag vergoeden als je je houdt aan de volgende spelregels:

  • De items moeten ongedragen zijn met, indien redelijkerwijs mogelijk, de originele tags en labels er nog aan. Passen mag natuurlijk!

  • Schoenen moeten geretourneerd worden, indien redelijkerwijs mogelijk, met de bijgeleverde en onbeschadigde schoenendoos en verzonden in de originele Winkelstraat.nl doos.

  • De items dienen te zijn verpakt in de onbeschadigde en originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

  • Wij vragen je om ook de kassabon (indien ontvangen) mee te sturen.

  • Let op! Retourneer je item zorgvuldig. Indien de retourzending beschadigd of verder is gebruikt dan nodig om het item te beoordelen kunnen wij een waardevermindering bij jou in rekening brengen.

  • Het retourneren van parfum waarvan de verzegeling na levering is verbroken is helaas niet mogelijk.

  • Het retourneren van mondkapje(s) en/of cosmetica is i.v.m. hygiëne helaas niet mogelijk.

  • Meld je retour aan binnen 14 dagen na ontvangst en stuur je retour na het aanmelden terug binnen 14 dagen.

  • Na aanmelden van je retour ontvang je van ons het juiste retourlabel.

  • Wil je je item niet retour melden? Het retouradres vind je te allen tijden op het verzendlabel bovenop de zak of doos die je van ons hebt ontvangen.

  • Je mag de koopovereenkomst ook op een andere manier ontbinden via onze klantenservice of via het modelformulier voor herroeping. De adresgegevens voor het retour zenden van jouw items vind je altijd in de doos. Mocht je deze kwijt zijn? Dan kan je deze bij ons opvragen.

  • Voor retourneren vragen we een kleine bijdrage in de retourkosten van € 3,95 per item.

Indien het retour aan de spelregels voldoet betalen wij het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wij op de hoogste zijn gesteld van jouw beslissing om van de aankoop af te zien, terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd.

De terugbetaling zal via hetzelfde betaalmiddel als de betaling gedaan worden tenzij er nadrukkelijk en met toestemming iets anders is afgesproken. In het geval van Klarna wordt het bedrag van het item in mindering gebracht op je factuur. Mocht de Klarna factuur al betaald zijn, dan storten zij het bedrag aan je terug.

Gevolgen van waardevermindering bij teruggave

Bij waardevermindering van het geretourneerde item kan door ons worden besloten een deel van, of het gehele bedrag niet te crediteren (terug te storten). Waardevermindering van een item treedt op wanneer bij het retourneren van het item blijkt dat het beschadigd is, de originele merk- of prijslabels - indien redelijkerwijs mogelijk - niet meer aan het item zitten of duidelijk is dat het item gedragen of gewassen is.

Was dit een antwoord op uw vraag?